Bestilling og betaling for kursus på Rude Strand Højskole

Sådan tilmelder du dig et kursus

Ved hvert enkelt kursus er der et tilmeldings-link i toppen og bunden. Her kommer du videre til en tilmeldingskupon.

På kuponen beder vi bl.a. om dit cpr. nummer. Det er et krav fra Kulturministeriet, for at vi kan modtage elevtilskud. Hvis I er to, der skal af sted sammen, skal I derfor tilmelde jer på to kuponer, og her angive, hvis I ønsker at bo sammen.

Hvis du ønsker gratis transport fra Skanderborg Station, skal det også noteres på kuponen.

Priser og indkvartering

Det er standardprisen, der er anført ved hvert enkelt kursus.

Standardpris dækker indkvartering på enkeltværelse med havudsigt, hvor du deler badeværelse med den, der bor i naboværelset. Man deler altid badeværelse med en kursist af samme køn.

Rabat: 400 kr. pr. person, når to deler et dobbeltværelse med havkig.

Rabat: 400 kr. ved enkeltværelse med delt badeværelse med nabo – uden havudsigt.

Tillæg: 800 kr. ved enkeltværelse med havudsigt og eget badeværelse.

Rabat: 300 kr. pr. kursus efter det første ved deltagelse i flere kurser i samme kalenderår.

Rabat: 20% hvis du ikke bor på skolen.

Se plan over skolen på galleri-siden her.

Bekræftelse og betaling

Efter tilmelding vil du senest fire måneder før kursusstart modtage et detaljeret program samt opkrævning på 2.000 kr. af kursusprisen.

Det resterende beløb betales 6 uger før kursusstart.

Ved afbud

Afbud senest 3 uger før kursusstart:
Kursusbetalingen refunderes minus 500 kr. pr. person.

Afbud under 3 uger før kursusstart:
Intet refunderes. Der kan med fordel tegnes afbestillingsforsikring hos f.eks. Europæiske Rejseforsikring.
Forsikring skal være tegnet, inden kurset bestilles.

OBS: Vedrørende afbud, så gælder der andre regler ved kurser med rejse til udlandet. Ring og hør nærmere.

Marie og Mette er klar til at hjælpe dig

Marie og Mette er klar ved telefonerne, når du ringer 86 55 89 44. De hjælper dig med svar på de fleste spørgsmål. De kan eksempelvis hjælpe med tilmelding og evt. finde et kursus med ledige pladser.

Telefontid:
mandag-fredag kl. 9.00-11.30 og 13.00-14.30